Има много доказани методи за пречистване на организма, но който и от тях да изберем, ще засилим значително ефективността му, ако го съчетаем с фазите на Луната. И наред с пречистването на организма ще се разделим и с някой и друг килограм.

Защо Луната влияе на тялото и защо нашето здраве се обвързва с лунните цикли?

Още от дълбока древност хората са наблюдавали и познавали добре движението на небесните тела и тяхното влияние върху техния живот както на макро, така и на микро ниво. Древните, за разлика от нас са изучавали нещата отвън навътре, т.е. от големия мащаб към малкия; от Вселената към отделния човешки организъм.

Нашият естествен спътник има определени фази, които оказват влияние върху световния океан под формата на приливи и отливи, чрез колебания в гравитационните сили.

Съобразявайки ежедневието си с фазите на Луната и познавайки техният ефект върху нас, ще сме значително по-здрави, по-слаби и заредени с енергия. Фазите на Луната са няколко, като тези, които ни оказват най-голямо влияние са Новолуние и Пълнолуние.

Времето от деня след Пълнолуние, до Новолуние, т.е. времето на намаляваща Луна, е най-подходящото за провеждане на очистителни процедури, като гладуване, детоксикация и други, свързани с изхвърляне на отпадни вещества и токсини от тялото. Това е и времето, когато най-лесно успяваме да понижим теглото си.

Пълнолуние и времето на нарастваща Луна (след Новолуние) е момента, в който хранителните вещества се усвояват най-пълноценно. Това е и времето, когато ще имаме най-голям ефект от приеманите на специални храни или лекарства, затова е добре да сме внимателни с това, което приемаме по това време. При нарастваща Луна и Пълнолуние, гравитационните сили започват да ни оказват по-голямо внимание и можем да се сдобием с някой килограм отгоре.

За да бъде максимално ефективна, „Лунната диета“ трябва да се спазва 4 пъти в месеца – по един ден за всяка седмица и фаза на Луната. Продължава 24 часа, през които трябва да поемем максимално количество вода, чай – без подсладители, а млякото и алкохолът са забранени. Захарта и солта са абсолютно забранени.

След това захранването включва лека храна като салати, плодове, зърнени храни, кълнове. Ако гладуването цели 24 часа ви се струва невъзможно, можете отначало да го правите само по Пълнолуние веднъж месечно, като след известно време добавите и Новолунието и останалите междинни фази.

По време на Пълнолуние тялото ни е по-чувствително, склонно да трупа килограми и да задържа вода. Затова в този ден можем успешно да противодействаме чрез по-лек хранителен, а още по-добре воден режим.

По време на намаляващата Луна тялото „обича” да отдава, а не да задържа, затова можем да бъдем по-разточителни в удовлетворяване на кулинарните си желания, без да прекаляваме, разбира се. Особено благоприятни са кардио тренировките и спортовете на открито.

При Новолуние тялото работи на „пълни обороти“, затова приемът само на течности в продължение на 24 часа ускорява метаболизма и извежда навън всички ненужни токсини.

При нарастваща Луна апетитът се увеличава,но не е препоръчително да го лишаваме драстично от храна. Достатъчно е да следим с какво, по колко и кога се храним, тъй като точно в през този период тялото е „настроено“ да складира и задържа.

Вижте подходящите дати за Лунната диета през януари:

6 януари 2019 г. – новолуние
От 03:29:30 ч.  до 03:29:30 ч. на 7 януари

14 януари 2019 г. – първа четвърт
От 08:46:38 ч. до 08:46:38 ч. на 15 януари

21 януари 2019 г. – пълнолуние
От 07:17:11 ч. до 07:17:11 ч. на 22 януари

27 януари 2019 г. – последна четвърт
От 23:11:39 ч. до 23:11:39 ч. на 28 януари

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР

Въведете Вашия коментар
Въведете името си тук